مکان های گردشگری فرانسه

مکان های گردشگری فرانسه

فرانسه نیز از کشور های زیبایی است که همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند و به دلیل جذابیت مکان های گردشگری  این کشور، همواره جزو یکی از انتخاب های گردشگران بوده است و این کشور جزوکشور های اروپای غربی است که توانسته جایگاه خوبی  از نظر جذب گردشگر و صنعت توریست در میان دیگر کشور ها به دست اورد.شرایط اب و هوایی خوب این منطقه و اب وهوای معتدل ان و جاذبه های گردشگری فراوان و …. همه دست به دست هم داده اند تا این کشور در صنعت توریست  موفق باشد.

مکان های گردشگری فرانسه

بدون هیچ شکی باید برج ایفل پاریس را یکی از نماد های فرانسه دانست؛ مکانی که به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب در فرانسه ساخته شد و به واسطه‌ جذابیت‌ هایش، مکانی جذاب برای توریست ها و گردشگر های بازدید کننده از کشور فرانسه، می باشد.

برج ایفل به وسیله ۳۳۶ پروژکتور نورپردازی شده است و ۲۰ هزار نور نقطه‌ای در شب این برج را به درخشش در می‌آورد که این نورها از ۸۰ کیلومتری قابل مشاهده هستند. در سال ۱۸۸۹ به وسیله ۱۰ هزار لامپ گازی نورپردازی شد از سال ۱۹۸۵ تا کنون با نور طلایی نورپردازی شده است.

مجموعهٔ برج ایفل ۷٫۸ میلیون کیلووات ساعت در سال برق مصرف می‌کند که با برق مصرفی یک روستای کوچک برابری می‌کند.

جزیره زیبای کرس

جزیره کرس(Corsica)یکی از جزایر و مکان‌ های دیدنی فرانسه است که چهارمین جزیره‌ بزرگ مدیترانه نیز شناخته میشود. این منطقه از آب و هوای معتدلی بهره‌مند است و به لطف ساحل زیبا و چشم انداز کوهستانی‌ اش، مکانی جذاب برای گردشگران محسوب می‌شود.

زبان کرسی یکی از زبان ‌های رومی‌ تبار است. این زبان در اصل یکی از گویش‌های توسکانی ایتالیایی است که تحت نفوذ شدید زبان فرانسوی قرار گرفته‌است. امروزه زبان کُرسی در فرانسه به عنوان یک زبان محلی جدا به رسمیت شناخته‌شده‌است. یکی از گویش‌های نزدیک به زبان کُرسی در شمال جزیره ساردنی (منطقهٔ گالورا) رواج دارد. مهاجرت زیاد فرانسوی‌زبانان (به ‌ویژه از الجزایر) به جزیره کُرس، ادامه رواج زبان کُرسی را با محدودیت زیادی روبه ‌رو کرده ‌است.

سواحل  زیبای شهر نیس

نیس یکی از شهر های ساحلی زیبای مدیترانه و از جمله مهم ترین جاذبه های توریستی و گردشگری فرانسه است.این شهر دارای ساحلی زیبا که افراد بسیاری روزانه برای گردش، قدم زدن، ورزش کردن و تفریح به آن می‌روند. علاوه بر این، هتل‌ های ماسه‌ ای و زیبا، مزیت دیگر این مکان به شمار می‌رود. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، سواحل نیس را فراموش نکنید!

 جاذبه کاخ ورسای

کاخ زیبای ورسای

کاخ ورسای در فرانسه، در دوره لویی چهاردهم، در نزدیکی پاریس احداث شده است و به عنوان بزرگ ترین کاخ سلطنتی جهان و یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری و توریستی جهان محسوب می شود. این کاخ از چندین ساختمان زیبا، فضای باز فوق العاده، دریاچه مصنوعی، چندین آب نمای زیبا و چند تالار ( از جمله تالار آینه ) تشکیل شده است و به همین دلیل از مناطق و جاذبه های گردشگری و توریستی فرانسه به شمار می رود.

 

 

 

 

مکان های گردشگری فرانسه
امیتار دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *