جزیره های زیبای جهان

جزیره های زیبای جهان

جزیره ها از مکان های زیبایی است که همواره گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و کشور هایی که دارای جزایر و سواحل متعددی هستند غالبا در صنعت گردشگری موفق تر هستند و سود خوبی  از بازدید گردشگران بدست می اورند.در کل جهان تعداد جزیره ها 180 هزار می باشد که ممکن است حتی اسم برخی از انها را هم نشنیده باشید اما این جزیره های کم تر شناخته شده برای برخی جذاب تر به نظر می رسند در ادامه با ما همراه باشید تا جزایر ناشناخته تایلند را برای شما عزیزان معرفی نماییم.

جزیره های زیبای جهان

جزیره زیبای کو چانگ

جزیره کو چانگ که اغلب در زیر سایه خواهران جنوبی‌اش، جزایر ساموی و کو پانگان، نادیده گرفته شده یکی از شگفت انگیزترین جزایر روی زمین و تور تایلند به شمار می‌رود. با این حال، این جزیره که یکی از بزرگ‌ترین جزایر تایلند هم می‌باشد عمدتا خالی از سکنه می‌باشد. مرکز این جزیره که از ارتفاعات کوهستان تشکیل شده با جنگل‌های انبوه پوشیده شده است. همان‌طور که از نام این جزایر مشخص است، کو به معنی جزیره و چانگ به معنای فیل می‌باشد. بنابراین باید جمعیت قابل ملاحظه‌ای از فیل‌های بومی این منطقه در این جزیره باشد. با توجه به آرایش خاص جغرافیایی این جزیره برای بیشتر سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف محل اقامتی و سواحل دل‌انگیز در دسترس همگان قرار گرفته است. تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و متنوع است.

جزیره زیبای ویکس در تایلند

شرق پورتوریکو، جزیره ویکس، یکی دیگر از جزایری است که در پس شهرت همسایه بزرگ‌تر خود نادیده گرفته شده است. اگر از طبیعت لذت می‌برید و به دنبال آرامش هستید، اینجا بهترین نقطه برای شما است. تقریبا هیچ تغییر و تحول عمده‌ای در این جزیره صورت نگرفته است؛ به همین دلیل زیبایی طبیعی خود را تا حد زیادی حفظ کرده است. همه رستوران‌ها و هتل‌ها جدا از هم هستند و هیچ زنجیر‌ه‌ یا ردیفی از ساختمان‌ها به چشم نمی‌خورد و شب‌ها، در بخش‌های کم عمق آب طیف مسحور کننده‌ای از رنگ‌ها درخشش پیدا می‌کند.

جزایر  جذاب لاس سیز در اسپانیا

اکثر مردم وقتی در مورد جزایر اسپانیا فکر می‌کنند، به طور خودکار به یاد مهم‌ترین نقاط گردشگری این کشور ـ ایورکا و ایبیزا ـ می‌افتند. اما، اسپانیا بیشتر از این‌ها برای نمایش در دل خود دارد. در اصل، در سال 2007، گاردین جزایر لاس ویس را برای بهترین سواحل جزیره‌ای در جهان در رتبه اول لیست خود قرار داد. با این وجود. این جزایر هم‌چنان دست‌کم گرفته شده‌اند. این مجمع الجزایر که در سواحل شمال غربی اسپانیا قرار دارند و با گذر از چندین بندر اسپانیایی قابل دسترسی‌ است. اینجا «سه» عددی جادویی می‌باشد. سه جزیره، با جمعیت رسمی تنها سه نفر، سه هتل و سه رستوران. این جزایر بخشی از پارک ملی اقیانوس اطلس جنوبی هستند و بنابراین منطقه‌ای محافظت شده است.

جزیره های زیبای جهان
امیتار دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *