مکان های جذاب برای کودکان در پوکت

مکان های جذاب برای کودکان در پوکت

در صورتی که کودکان در سفر شما را همراهی می کنند ممکن است تفریحات شما برای کودکان مناسب نباشد و یا برای انها داری جذابیت نبوده و  برای انها خسته کننده باشد  بنابراین شما باید مکان هایی را در مقصد سفرتان برای کودکان در نظر گرفته و زمانی را برای تفریح انها اختصاص دهید چرا که اگر انها احساس بدی داشته باشند مانع از لذت بردن از سفر می شوند و با بی تابی کردن خود و شما را اذیت خواهند کرد.

مکان های جذاب برای کودکان در پوکت

فیل سواری در پوکت

یک روز را در تور تایلند خود می‌توانید برای کودکان خود کنار بگذارید و به کشف طبیعت پوکت روی تپه‌های پوشیده از درخت آن بپردازید و با یک فیل همسفر بشوید. فیل‌ها موجودات مهربان و آرامی هستند و کودکان شما حتما به آن‌ها علاقه پیدا می‌کنند. این فیل‌ها آموزش دیده هستند و شما را از بین جنگل‌های پر از درخت به مناظری بکر و زیبای پوکت می‌رسانند. به طور حتم بچه‌ها هم از این نوع گردش‌های غیرمعمولی و جدید استقبال می‌کنند. تور پوکت فرصتی مناسب برای ساختن لحظات خوش برای خود و کودکانتان است.

 پارک بزرگ انتم ویک

ورز‌ش‌های آبی معمولا برای همه هیجان‌انگیز و دور از دسترس هستند. این پارک بزرگترین پارک آسیا در نوع خود است و در میان یک منطقه سرسبز روستایی و خوش آب و هوا قرار گرفته است. Wakeboarding یک ورزش با ترکیبی از موج‌سواری، اسکی روی آب و اسنوبرد است و می‌تواند یکی از تفریحات مناسب برای شما و کودکانتان باشد و لحظات خوشی را برای شما و کودکانتان به وجود بیاورد. حتی برای غیرحرفه‌ای‌ها هم مربی در نظر گرفته شده است.

پارک زیبای آبی اسپلش جانگل

یک پارک آبی که کنار جنگل پوکت قرار دارد و منظره زیبای ساحل Mai Khao از آنجا پیدا است. در این مکان هر نوع سرگرمی برای انجام دادن وجود دارد. این پارک برای کودکان یک استخر، برای بچه‌های بزرگتر هم هیجان و سرسره را دارد. استخر موج و تونل‌ سرسره و کلی وسایل بازی دارد که هر کسی با هر سن و سلیقه‌ای را خوشحال و راضی نگه می‌دارد.

مکان های جذاب برای کودکان در پوکت
امیتار دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *