پارک های ابی جذاب تایلند

پارک های ابی جذاب تایلند

یکی از تفریحات مفرح در تعطیلات تابستانی رفتن به یکی از پارک های ابی است که قطعا می تواند شادی و نشاط زیادی برای شما و خانواده تان فراهم کند و لحظات به یاد ماندنی را برای شما در ذهن ثبت کند.تایلند در فصل تابستان دمایی در حدود 28درجه سانتی گراد دارد و هوای بسیار مناسبی برای استفاده از پارک های ابی است که شما می توانید در تور تایلند در این هوا برای خنک شدن و داشتن لحظاتی سرشار از شادی به پارک ابی تایلند رفته و از تفریحاتی مانند تونل های ابی وسرسره ها و… لذت ببرید.

پارک های ابی جذاب تایلنداز بانکوک گرفته تا پاتایا، از هواهین گرفته تا پوکت، بزرگترین پارک‌های آبی تایلند همگی در داخل یا نزدیک به مهم‌ترین مقصدهای گردشگری این کشور قرار گرفته‌اند. لیست ما از بهترین پارک آبی تایلند را بررسی کنید: یک لحظه فکر کردن به هیجان بودن در این مکان‌های جذاب، شاید کاری کند که بخواهید یک بار دیگر به تور تایلند بروید.

پارک آبی زیبای  Scenical World در خائو یای

پارک آبی Scenical World در خائو یای

Scenical World در خائو یای، بزرگترین شهربازی و پارک آبی در منطقه شمال شرق تایلند است. منطقه خائو یای منطقه‌ای بسیار زیبا و کوهستانی بوده و در 150 کیلومتری شمال شرق بانکوک قرار گرفته است. این پارک آبی 15 سرسره آبی و استخر دارد و هم به بزرگترها و هم به بچه‌ها فرصت می‌دهد در تور تایلند یک روز پر از تفریح همراه با آب‌تنی و شنا داشته باشند. موارد امنیتی در این پارک به هیچ عنوان نادیده گرفته نمی‌شوند. تمام بچه‌های زیر 12 سال باید همراه یک بزرگتر باشند.

پارک آبی جذاب کوکو در سامویی

پارک آبی کوکو در سامویی

مجموعه تفریحی Coco Splash Adventure، یک پارک آبی نسبتا کوچک در منطقه لامای کو سامویی، به فاصله خیلی کوتاه از ساحل است. این پارک 4 استخر با 7 سرسره و تعداد زیادی فعالیت‌های تفریحی برای بچه‌ها دارد. اینجا مکانی مناسب برای خانواده‌ها برای فرار از گرمای روز در

و گذراندن اوقاتی پر نشاط است. پارک آبی کوکو 10 هزار هزار متر مربع مساحت داشته و جاذبه‌هایش شامل خود پارک آبی، زمین گلف کوچک، بانجی ترامپولین، قایق برقی (همانند ماشین برقی البته در استخر)، ماشین‌های کارتینگ پدالی و قلعه بادی است. این به این معنی است که بازی‌ها و تفریحات این پارک بیشتر بچه‌های خیلی کوچک را هدف قرار داده‌اند، البته بعضی از سرسره‌ها محدودیت سنی و قدی دارند.

پارک آبی زیبای رامایانا پاتایا

پارک آبی رامایانا پاتایا

پارک آبی رامایانا (Ramayana Water Park) یک زمین آب‌بازی بسیار بزرگ است که با محیطی طبیعی و فوق‌العاده زیبا احاطه شده و به جاذبه‌های در حال زیاد شدن منطقه Silverlake در جنوب پاتایا پیوسته است. با 50 سرسره و جاذبه مختلف، در زمینی به مساحت 184 هزار متر مریع، پارک آبی رامایانا پاتایا بزرگترین در نوع خودش در کل تایلند است. یک تالاب کوچک با چندین وسیله آبفشان برای بچه‌های خیلی کوچک مناسب است، به خصوص به این خاطر که این بخش سایبان دارد و از پوست آنها در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند. پوست و چشم‌های تمام حاضران در این پارک آبی از مواد شیمیایی در امان است، چرا که در واقع هیچ ماده‌ای از این نوع در آب این مجموعه وجود ندارد. تمام استخرهای پارک آبی رامایانا از آب‌های تازه چشمه‌های منطقه پر می‌شوند و از یک سیستم تصفیه مدرن عبور کرده و تمیز می‌شوند. توصیه نمی‌کنیم این کار را بکنید، ولی در واقع در تئوری این آب قابل نوشیدن است.

 

 

 

پارک های ابی جذاب تایلند
امیتار دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *