بهترین مراکز خرید در ناکلوا پاتایا

بهترین مراکز خرید در ناکلوا پاتایا

در ناکلوای پاتایا اگرچه تعداد مراکز خرید به نسبت کم می باشند اما کیفیت مناسب کالا های موجود در فروشگاه ها این نقصان را جبران نموده و شما می توانید کالا های باکیفیتی را از این مجتمع های فروشگاهی تهیه نمایید.می توان به شما این تضمین را داد که کالا هایی که شما در تور پاتایا تهییه می کنید از لحاظ کیفیتی نه تنها در کل تایلند بلکه درجهان نیز بی نظیر هستند و کیفیت این کالا ها با کالا های سایر نقاط قابل قیاس نمی باشند و کیفت انها مثال زدنی است.

بهترین مراکز خرید در ناکلوا پاتایاکالاهایی که در لیست ما از 5 تا از بهترین مکان‌های خرید در ناکلوا آورده شده‌اند، اکثرا محصولات محلی هستند؛ به این معنی که خریدهایی که شما در اینجا در تور پاتایا انجام می‌دهید کمک بزرگی به جامعه و هنرمندان محلی این بخش از شهر می‌کنند. همان‌طور که در ادامه خواهید دید کالاهایی که در اینجا عرضه می‌شوند چیزهایی نیستند که شما معمولا انتظار دارید با برچسب محصولات محلی ببینید؛ در بیشتر موارد کیفیت محصولات فوق‌العاده بالا و در سطح جهانی است.

مکانی مناسب برای خرید سوغات

مکانی بی‌نظیر برای پیدا کردن همه چیز، از سوغات‌ها و صابون‌های خوشبو گرفته تا مبلمان سنتی تایلندی، فروشگاه OTOP یا One Tambon, One Product در جاده شمالی پاتایا است. این ساختمان انبار شکل، دنیایی از شگفتی را برای مسافران تور تایلند کنار گذاشته است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای OTOP بخشی از برنامه دولت برای کمک به تولیدکنندگان محلی است که از طریق فروش دست‌سازهایشان امرار معاش می‌کنند. مسافران تور پاتایا می‌توانند مطمئن باشند که هر چیزی که در این محوطه 1500 متر مربعی می‌بینند، با دست و در همین منطقه ساخته شده است. خرید سوغاتی تایلند در اینجا نه تنها برای جامعه محلی خوب است، بلکه کالاهای این فروشگاه کیفیت بی‌نظیری دارند و قیمت‌ها نیز عموما منصفانه هستند.

مرکز خرید خز و چرم توسکانو پاتایا

این محوطه 2400 متر مربعی فروشگاهی، در یک ساختمان سفید و درخشان قرار دارد که با ستون‌های یونانی و سالن باشکوه و پر شده با مجسمه‌اش بیشتر شبیه به یک معبد است. محصولاتی که در فروشگاه Toscano به فروش می‌رسند، لباس‌های چرمی و خزدار با کیفیت بالا شامل گستره متنوعی از کت‌ها و همچنین کیف، کفش، کمربند، کراوات و لوازم جانبی هستند. برخی از آن‌ها منحصرا در همین فروشگاه تولید می‌شوند. لباس‌های تولید شده با پوست حیواناتی مانند کروکودیل، سفره ماهی و مار را نیز می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

کلکسیونی از جواهرات دنیا

این ساختمان با شکل خاصش در جاده شمالی پاتایا، منزلگاه بزرگترین موزه سنگ‌ها و جواهرات قیمتی در آسیا است. در اینجا شما می‌توانید در تور تایلند نحوه برش و ساخت جواهرات را نیز ببینید. این مجموعه همچنین کلکسیون بزرگی از حلقه‌ها، گردنبندها، آویزها، دستبندها و گوشواره‌ها را برای فروش دارد که هر کدام با سنگ‌های قیمتی و کیفیت بالا در اندازه‌های مختلف تزیین شده‌اند. در تور پاتایا در هنگام خرید در فروشگاه World Gems Collection می‌توانید مطمئن باشید دقیقا همان چیزی را می‌خرید که فکر می‌کنید در حال خرید آن هستید.

بازار شمال پاتایا

بازار جاده سوخومویت را با نام بازار شمال پاتایا نیز می‌شناسند. این بازار تنها بازار محلی در جاده سوخومویت بوده و پیدا کردنش در تور پاتایا بسیار راحت است. این بازار درست در کنار ورودی مینی سیام و مجموعه دنیای بوکس پاتایا قرار گرفته و خانه حدود 600 دکه است که حدود صد تای آنها خوراکی‌های محلی و حدود 300 تا از آنها پوشاک عرضه می‌کنند. دیگر محصولاتی که می‌توانید در اینجا ببینید شامل قطعات خودرو، محصولات آرایشی و بهداشتی، گیاهان، جانوران خانگی، دست‌سازهای مذهبی و گستره متنوعی از لوازم دست دوم می‌شود. به خاطر دور بودن از مرکز شهر، این بازار بین مردم محلی خیلی بیشتر از گردشگران محبوب است و در نتیجه کالاها در اینجا ارزان‌تر بوده و بازار کمتر حال و هوای توریستی دارد. حضور در این بازار یک تجربه اصیل و به‌یادماندنی برایتان بوده و مکانی عالی برای پیدا کردن شلوارهای جین و تیشرت‌هایی با قیمت‌های فوق‌العاده ارزان در تور تایلند است.

بهترین مراکز خرید در ناکلوا پاتایا
امیتار دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *