مراکز تفریحی و تجاری شهر پاریس

شهر پاریس در کشور فرانسه از شهرهای بسیار زیبا و از بهترین مناطق گردشگری دنیا می باشد. شهر پاریس دارای جاذبه های بی نظیری بوده که سبب شده این شهر به شهر عاشقان مشهور شود. شهر پاریس همه ساله ازگردشگران زیادی استقبال می کند  و این شهر دارای امکانات متعددی برای گردشگران می باشد تا بتوانند لحظات زیبایی را در این شهرسپری کنند.در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از جاذبه های دیدنی و مراکز تجاری شهر پاریس را به شما معرفی کنیم.

مراکز تفریحی و تجاری شهر پاریس

مراکز تفریحی و تجاری شهر پاریس

خیابان شانزه لیزه( Champs-Elysees )

شانزه لیزه با 1910 متر طول و 70 متر عرض معروف ترین خیابان دنیاست و در منطقه 8 در شمال غربی پاریس واقع شده است .این خیابان تعداد زیادی مراکز سرگرمی-کافه-و فروشگاههای شیک دارد.شعبه های اصلی بسیاری از مشهورترین مارک های فرانسه ئ دنیا شامل شنل-دیور-آزارو-آدیداس-نایک-زارا-کارتیه-بنتون-گپ-هوگوباسو … در این خیابان است.

خیابان سنت هونورر و میدان وندومRue Saint –Honore and Place Vendome ) )

این خیابان طولانی که تقریبا موازی شانزه لیزه و در شمال آن است تعداد زیادی مغازه های مختلف و انواع جواهر فروشی دارد و شعبه بسیاری از مارک های معروف در این خیابان است.

خیابان ری ولی(Rue de Rivoli)

ری ولی از معروف ترین خیابان های تجاری پاریس است و بسیاری از معروف ترین مارک های فرانسه و دنیا در این خیابان شعبه دارند.ری ولی نام جنگ بین ناپلئون و ارتش اتریش در قرن هجدهم است که ناپلئون در آن پیروز شد.مکان های تاریخی و فرهنگی زیادی در این خیابان وجود دارد .اپرای گارنیرهم در شمال آن قرار دارد .ساختمان های این خیابان نمایی یکسان دارند.این خیابان تقریبا  در ادامه شانزه لیزه و میدان کنکورد است و از کنار موزه لور و باغ توئیلر هم می گذرد.

مارایس( The Marais)

ناحیه ای تاریخی در شمال جزیره سیته و کلیسای نوتردام با تعداد زیادی ساختمان معروف از نظر قدمت و معماری است.امروزه این ناحیه تعداد زیادی گالری هنری- رستوران های معروف- موسسه مد و همچنین چند موزه معروف پاریس از جمله موزه پیکاسو دارد.

سنت ژرمن (Sant – Germain)

این ناحیه در منطقه 6 و جنوب رود سن مقابل موزه لوور قرار دارد و بهترین برندها در آن شعبه دارند.

مون مارته(Montmarte)

این ناحیه در شمال پاریس و منطقه هجده قرار دارد و از بهترین نواحی برای خرید سوغاتی است.

 

مراکز تفریحی و تجاری شهر پاریس
امیتار دهید
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *