تفریحات ابی در شهر وان ترکیه

شهر وان ترکیه از شهر های زیبای کشور ترکیه می باشد و همه ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند .شهر وان ترکیه اب و هوای بسیارخوبی دارد و شما می توانید در کنار دریاچه بزرگ این شهر لذت ببرید. شهر وان دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری است .یکی از تفریحاتی که شما می توانید در این شهر از ان لذت ببرید تفریحات ابی است. آب‌تنی کردن جزو تفریحات بسیار لذت‌بخش و جذاب هر سفر می‌باشد. از شنا کردن در استخر و پارک‌های آبی گرفته تا انجام ورزش‌های آبی کنار ساحل.در ادامه با ما همراه باشید تا با این تفریحات ابی در شهر وان بیشتر اشنا شوید.

تفریحات ابی در شهر وان ترکیه

سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از شهر وان به کشور ترکیه سفر می‌کنند. شهری که در نزدیکی ایران قرار گرفته و امکانات تفریحی و مراکز خرید نسبتا خوبی را داراست و همین باعث شده تا در جذب گردشگر هم موفق باشد.

پارک آبی  شهر وان

انتظار نداشته باشید که در شهر کوچک وان استخر و پارک‌های آبی بسیار زیادی داشته باشد اما برخی هتل‌های این شهر استخرهای شیک دارند، ضمنا یک یک پارک آبی کوچک نیز در این شهر وجود دارد.

هتل Elite World Van

این هتل پنج ستاره استخر تمیزی دارد که امکانات جانبی مانند گرمابه، ماساژ، سونا و اسپا دارد. ضمنا شما می‌توانید با اقامت در این هتل از باشگاه ورزشی فیتنس آن نیز استفاده نمایید.

هتل Doubletree by Hilton

این هتل نیز یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره این شهر به شمار میرود که در مقایسه با تعرفه رزرو هتل، امکاناتی بسیار خوبی را مانند: استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، اسپا، سونا بخار و ماساژ ارائه می‌دهد.

پارک آبی Çağdaş Aquapark

این مکان را میتوان به عنوان تنها پارک آبی در وان ترکیه دانست. همانطور که گفته شد نباید انتظار داشت که کیفیت آن مثل پارک‌های آبی استانبول باشد اما می‌توانید ساعات خوشی را در این مجموعه بگذرانید. از امکانات این مجموعه می‌توان به سرسره، استخر کودکان و سونا اشاره کرد.

 

تفریحات ابی در شهر وان ترکیه
2.3 (46.67%) 3 votes
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *