تهیه پاسپورت کشور ترکیه

تهیه پاسپورت کشور ترکیه

در صورتی که شما می خواهید  به کشور های مختلف مسافرت های کاری و تفریحی داشته باشید و با مشکلات و درد سر های کمتری مواجه شوید می توانید از پاسپورت دوم استفاده کنید .پاسپورت کشور ترکیه پاسپورت مناسبی برای ایرانیانی است که قصد تهیه پاسپورت دوم  را دارند .پاسپورت کشور ترکیه نسبت به پاسپورت کشور ایران از اعتبار بالا تری برخوردار می باشد و شما می توانید با پاسپورت کشور ترکیه به بیش از111  کشور جهان بدون ویزا سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

تهیه پاسپورت کشور ترکیه

شما می‌توانید با پرداخت مبلغی بدون بازگشت به دولت ترکیه، اقامت و پاسپورت این کشور را دریافت کنید. دارندگان پاسپورت ترکیه می‌توانند براحتی ویزای شینگن دریافت کنند؛ گرچه صحبت‌هایی درمیان است که خبر از پیوستن این کشور به معاهده شینگن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

ترکیه مدت‌هاست که در صدد پیوستن به اتحادیه اروپا و به خصوص معاهده شینگن است که در صورت عملی شدن این موضوع، دولت این کشور دیگر به این سادگی‌ها اقامت یا پاسپورت خود را به شخصی اعطا نمی‌کند مگر با صرف مبالغ بسیار بالا. خرید پاسپورت ترکیه کافی است تا شما به عنوان یک شهروند ترک شناخته شوید و می‌توانید از کلیه امکانات مانند عموم مردم استفاده کنید.

تهیه املاک در کشور ترکیه

ار از نظر مالی مشکلی ندارید می‌توانید با خرید ملک یا مستغلات با حداقل ۱ میلیون دلار ارزش به سرعت تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. البته شما اجازه فروش این ملک را برای چند سال نخواهید داشت. شما با سرمایه‌گذاری یک میلیون دلاری همانند یک فرد به دنیا آمده در ترکیه خواهید شد و از تمامی امکانات بهره‌مند خواهید شد.

کاربرد های پاسپورت ترکیه

  • اعطای کامل مدارک شهروندی پس از ۶۰ روز کاری
  • احتمال عضویت در اتحادیه اروپا و پیوستن به معاهده شینگن
  • بدون نیاز به اقامت در این کشور
  • مجوز کامل رانندگی
  • اعطای برنامه بازنشستگی
  • توانایی ادامه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور
تهیه پاسپورت کشور ترکیه
2 (40%) 1 vote
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *