لذت بردن از شب های تفلیس

لذت بردن از شب های تفلیس

شهر تفلیس شهر زیبایی است که شاید بسیاری از شما به این شهر زیبا سفر کرده اید و از زیبایی ها و جاذبه های بی نظیر ان لذت برده باشید.شهر تفلیس دارای جاذبه های بیشماری است و بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا به این شهر سفر می کنند. یکی از زیبای های این شهر که برای بسیاری از گردشگران زیبا و به یاد ماندنی بوده است برنامه های زیبایی است که در شب هنگام و در گوشه گوشه این شهر برگزار می شود و طرفداران زیادی دارد در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از این تفریحات شبانه در شهر تفلیس اشنا شویم.

لذت بردن از شب های تفلیس

یکی از این تفریحات شبانه، قهوه خوردن، قدم زدن و رستوران‌گردی است. مگر میشود تفلیس بروید و شام را در رستوران‌های پر زرق و برق و باصفای آن سرو نکنید؟ یا زمانی که از خرید کردن خسته شدید و با کوله‌باری از خستگی به هتل برگشتید ترجیح می‌دهید تا استراحت کنید یا دوش بگیرید و برای نوشیدن یک فنجان قهوه داغ به خیابان‌های تفلیس بروید؟

یکی از تفریحات اساسی که میتوان در زمان شب تفلیس تجربه کرد رستوران‌گردی است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی برخی رستوران‌های شب‌گردی در تفلیس بپردازیم.

رستوران زیبای فیونیکولار (Funicular)

این رستوران به عنوان یکی از خوب‌ها در سایت تریپ ادوایزر انتخاب شده است که از ساعت ۱۳ الی ۲۴ باز است و می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد. رستوران فیونیکولار در میانه بافت سنتی و تاریخی شهر قرار گرفته است و منظره وسیع و چشم‌نوازی هنگام صرف غذا به شما هدیه می‌دهد. اما تنها این منظره با دید ابدی نیست که شب هنگام غذا را برای شما لذت‌بخش می‌کند، بلکه غذاهای آن بسیار دوست داشتنی و لذیذ است.

رستوران جذاب سیسکویلی (Tsiskvili)

این رستوران نیز در سایت تریپ ادوایزر بسیار مورد تمجید قرار گرفته و دکوراسیون جذاب و سنتی آن باعث جذب مشتریان بسیار شده است. از طرفی با توجه به اینکه این رستوران تا ساعت ۱۲ شب باز است می‌توانید تا دیروقت در این رستوران مشغول صرف غذا باشید.

 

 

 

لذت بردن از شب های تفلیس
امیتار دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *