تعیین وقت سفارت اتریش و گرفتن وقت ویزای اتریش

تعیین وقت سفارت اتریش

تعیین وقت فوری سفارت اتریش

سریع ترین و جدید ترین راه  دریافت وقت سفارت ، روش آنلاین می باشد که مجموعه ویزا پارت با استفاده از این روش در کم ترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت اتریش  می کند.برای دریافت وقت سفارت ایتالیا بصورت اینترنتی با شماره های 09031991712 یا 86043219 و 86044395 تماس بگیرید. پس از تایید کانفرم شما توسط سفارت با شما تماس گرفته می شود و پس از پرداخت هزینه کانفرم شما ارسال خواهد شد.

مدارک لازم جهت دریافت وقت مصاحبه اتریش

مدارک زیر جهت تعیین وقت ویزا اتریش به شماره 09031991712  تلگرام شود

ارسال پاسپورت

ارسال عکس 3 در 4 یا  6در6

شماره موبایلی که حتما در دسترس باشد

دعوتنامه تجاری (مخصوص افرادی که ویزا تجاری می خواهند)

نشانی و آدرس سفارت اتریش در تهران

مسافرین محترم  برای  دریافت وقت ویزای اتریش به این آدرس مراجعه کنند:  تهران به آدرس ایران ، تهران ،نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان محمود احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک 8-6

شماره تماس سفارت اتریش چیست؟

شما میتوانید در ساعات کاری کنسولگری با شماره 22750040 تماس حاصل فرمایند.

ساعات کار اداری، یکشنبه الی پنجشنبه، از ساعت 09.00 الی 12.00 می باشد.

ایمیل سفارت خانه اتریش در تهران چیست؟

ایمی سفارت خانه اتریش یه آدرس زیر می باشد :  Tehran-ob@bmeia.gv.at

آشنایی با کشور اتریش

پایتخت کشور اتریش شهر زیبای وین است . زبان رسمی مردمان این کشور آلمانی است و اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی آشنایی دارند . وین مقر کشورهای  صادر کننده نفت و سازمان توصعه صنعتی اتحادیه اروپا می باشد .

اتریش از کشورهای زیبا و سرسبز اروپا محصوب میگردد و مهد تمدن موسیقی در درنیا محسوب میگردد. این کشور از نظر آب و هوایی بسیار متنوع و متفاوت میباشد و درجه حرارت متوسط آن حدود 19 درجه سانتیگراد گزارش شده است . واحد پول این کشور یورو و کد تلفنی کشور اتریش 0043 می باشد .

از شهر های مهم کشور اتریش  میتوان به وین ، سالزبورگ  ، لینز و گراتس را نام برد . و از بهترین جاذبه های گردشگری کشو اتریش میتوان به دهکده زیبای هالستات (Hallstatt)، منطقه سالزبورگ (Salzburg) ، کوهستان های برفی اینزبروک (Insbruck) و قلعه با شکوه قلعه هوچواسترویتز (Hochosterwitz Castle)  اشاره کرد .

تعیین وقت سفارت اتریش و گرفتن وقت ویزای اتریش
امیتار دهید
وقت سفارت یونان