اشنایی با شهرهای توریستی کشور ژاپن

 اشنایی با شهرهای توریستی کشور ژاپن

کشور ژاپن از کشور های زیبایی است که این کشور در اقیانوس ارام قرار گرفته است و براساس باور بسیاری افتاب از این سرزمین طلوع می کند.کشور ژاپن دارای پیشینه و تاریخی غنی می باشد و مردمان ان دارای فرهنگ و سنت های خاصی هستند که پس از گذشت قرن ها هنوز بر ان ها پایبند هستند و مو به مو انها را دنبال می کنند و این می تواند برای بسیاری گردشگران جذاب و دیدنی باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا با شهر های توریستی کشور ژاپن بیشتر اشنا شوید.

 اشنایی با شهرهای توریستی کشور ژاپن

سامورایی‌ها گذشته بسیار پرفراز و نشیبی داشتند که از مهمترین آن‌ها میتوان به جنگ جهانی دوم نام برد. نازی‌ها شکست خوردند اما ژاپنی اهل پذیرفتن شکست نبودند و به پیشروی‌های خود ادامه دادند تا اینکه دو شهر هیروشیما و ناکازاکی به وسیله بمباران اتمی تقریبا با خاک یکسان شد و پایانی بود بر این جنگ جهانی.

 اشنایی با شهرهای توریستی کشور ژاپن

بعد از جنگ چیزی جز شهرهای با خاک یکسان شده برای ژاپنی‌ها باقی نمانده بود، اما تلاش آن‌ها دوچندان شده بود و ترجیح دادند دنیا را از طریق دیگری فتح کنند یعنی ماشین آلات سبک و سنگین که بارزترین آن‌ها تویوتا است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۱۰ تا از شهرهای توریستی ژاپن بپردازیم و قانع‌تان کنیم که سفر به این کشور را در اولویت خود قرار دهید.

شهر زیبای کویا سان

شهر کویا سان که با نام کوه کویا نیز شناخته میشود به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین شهر برای مکتب شینگون بودایی به حساب میآید. این فرقه در ژاپن سال ۸۰۵ میلادی پدیدار شد که توسط کوبو داییشی به شرقی‌ها معرفی شد. همانطور که گفته شد این محل به دلیل اهمیت بسیار زیاد برای مکتب شینگون بودایی در اطراف خود معابد بسیار زیادی را احاطه کرده است.

آرامگاه رهبر این مکتب یعنی کوبو داییشی در کوه‌های پوشیده شده از درخت قرار گرفته که محل آغاز و پایان آن شیکوکو ۸۸ است. قسمت بسیار جذاب سفر به این منطقه این است که راهبان به شما اجازه میدهند تا حداکثر به مدت یک شب در آنجا اقامت داشته باشید تا با شیوه زندگی راهبان را از نزدیک تماشا کنید.

شهر ساحلی ایشیگاکی

ایشیزاکی نه، اون مدافع آخر کارتون فوتبالیست‌ها سری اول بود، این شهر ساحلی بسیار زیبا و گرم ایشیگاکی است. در ادامه مقاله شهرهای توریستی ژاپن به این شهر بسیار زیبا میرسیم که در غرب اوکیناوا واقع شده است که برای عاشقان سواحل گرم با شن‌های سفید مقصد بسیار خوبی است. خوب است بدانید که این سواحل محبوب خانواده‌هاست چراکه در فوساکی و مائیزاتو به طور کامل محافظت شده است.

شهر بزرگ کانازاوا

در اوسط قرن نوزدهم میلادی بود که این شهر به عنوان چهارمین شهر بزرگ ژاپن به شمار میرفت که اطراف آن را قلعه‌ها و باغ‌های زیبا احاطه کرده بود. این جذابیت با گذشت سال‌های بسیار همچنان باقی مانده و امروزه کانازاوا همچنان به هنر و کارهای هنری مشغول است و یک شهر قدیمی اما بسیار جذاب برای گردشگران تلقی میشود.

پس از گذر از بمباران‌های جنگ جهانی، این شهر همچنان سنت‌های خود را حفظ کرده و در سراسر آن می‌توانید خانه‌های سامورایی و چای خانه‌ها را به وفور ببینید. این همه جذابیت در کانازاوا باعث شده تا این شهر در بین شهرهای توریستی ژاپن قرار بگیرد.

کیوتو شهری با معابد زیبا

کیوتو کیوتو است و توکیو توکیه، لطفا این دو را با هم اشتباه نگیرید! این شهر زمانی پایتخت امپراطوری ژاپن بوده آن هم به مدت بیش از ۱۰۰۰ سال و در جزیره هونشو مرکزی واقع شده و بیش از ۱.۵ میلیون نفر را در دل خود جای داده است. به دلیل وجود هزاران معبد شینتو در این شهر، کیوتو به نام شهر ۱۰ هزار معبد نیز شناخته میشود. جدای از معابد بسیار زیاد، این شهر باغ‌ها زیبا و دوست داشتنی بسیار زیادی است که برای گردشگران بسیار جذاب به نظر میرسد.

 شهر جذاب توکیو

به آخرین شهر از لیست شهرهای توریستی ژاپن میرسیم، یعنی توکیو بزرگ، شلوغ اما دوست داشتنی! این شهر که به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر ژاپن و جهان شناخته میشود به قدری زیباست که گردشگران از دیدن شکوفه‌های گیلاس بهاری در باغ‌های سنتی و بازار ماهی در تسوکیجی خسته نمیشوندو در عوض کلی هم انرژی میگیرند.

 اشنایی با شهرهای توریستی کشور ژاپن
امیتار دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *