سواحل زیبا و دل انگیز سامویی

سواحل زیبا و دل انگیز سامویی

تایلند یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و دیدنی است.تایلند دارای سواحل بسیار زیادی است که یکی از دلایل شهرت تایلند به عنوان مکان گردشگری همین سواحل زیباست که برای شما عزیزان لحظات بسیار جذاب و ارام بخشی را به ارمغان می اورد و خاطرات زیبایی از تایلند در ذهن شما نقش می بندد. در این مطلب قصد داریم این سواحل زیبا را به شما عزیزان معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید .

سواحل، به شکل واضحی اصلی‌ترین دارایی کو سامویی و انگیزه بسیاری از مسافران تور تایلند برای آمدن به این جزیره هستند. محبوب‌ترین سواحل سامویی (چاونگ، لامای، بوفوت و منام)، تمام آن چیزهایی که برای گذراندن یک تعطیلات به‌یادماندنی در این زمین 229 کیلومتری مربعی، احاطه شده با آب‌های فیروزه‌ای خلیج تایلند نیاز دارید را در خودشان جای داده‌اند. ولی آن دسته از مسافران تور سامویی که روحی جستجوگر دارند می‌توانند در مکان‌های کمتر دیده شده‌ی جزیره، سواحلی بکر و خلوت را پیدا کنند.

سواحل زیبا و دل انگیز سامویی

در تور ساموئی، یک موتورسیکلت کرایه کنید و در میان سواحل زیبا و غنی جزیره به دنبال ساحل‌هایی بگردید که قبلا اسمشان را هم نشنیده‌اید. پیدا کردن 5 ساحل مخفی که در این جا به شما معرفی می‌کنیم سخت نیست. برخی از آنها تعدادی اقامتگاه و رستوران را هم در خود جای داده‌اند. ممکن است از جلوی آن‌ها رد شوید بدون این که ببینید چه بهشتی را برای مسافران تور تایلند کنار گذاشته‌اند. زمانی که در سامویی حضور دارید حتما از این مکان‌ها دیدن کنید. پیدا کردن مکان‌های جدید و ناشناخته، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از سفرتان به یادگار خواهد گذاشت.

ساحل زیبای نقره‌ای

ساحل Thongtakian که با نام ساحل نقره‌ای هم شناخته می‌شود، یک خلیج کوچک 250 متری بین سواحل لامای و چاونگ است. ممکن است در تور سامویی چندین بار از جلوی آن رد شده باشید، بدون این که متوجهش شده باشید. شاید به این خاطر که مسیر اصلی دسترسی به آن از طریق عبور از قسمت پذیرش و رستوران هتل Silver Beach Resort ممکن است. ساحل نقره‌ای یک بهشت گرمسیری ایده‌آل است که شنهای نرم، بخش‌های پر سایه و آب‌های فیروزه‌ای دارد و فرصت غواصی و کایاک‌سواری را در اختیار مسافران تور سامویی قرار می‌دهد. 4 اقامتگاه و هتل رده متوسط نیز در این جا قرار دارند: Crystal Bay Beach Resort، اقامتگاه Thongtakian، هتل Crystal Bay Yacht Club و هتل ساحل نقره‌ای.برای رفتن به این ساحل، جاده حلقوی شماره 4169 را دنبال کنید و به منطقه بین ساحل‌های چاونگ و لامای بروید. ساحل نقره‌ای به خوبی روی تابلوهای هتل‌ها مشخص شده است.

ساحل تماشایی Thong Krut

ساحل Thong Krut و دهکده ماهیگیری در کنارش، مقصدهایی عالی برای دور شدن از جمعیت در تور تایلند هستند. این ساحل بین Laem Hin Koh و Laem Sor در بخش جنوبی سامویی که Taling Ngam نام دارد قرار گرفته است. با دیدن کلبه‌های چوبی که در کنار ساحل ساخته شده‌اند و ماهیگیرانی که قایق‌ها و تورهای خود را تعمیر می‌کنند، دیدی عالی از شیوه زندگی سنتی در سامویی پیدا خواهید کرد. ساحل Thong Krut چند رستوران ساحلی دارد که دلیل اصلی رفتن به این مکان هستند. از این جا شما می‌توانید قایق کرایه کنید و به کو مودسوم، کو تان یا دیگر جزایری که به فاصله کوتاهی از ساحل قرار گرفته‌اند بروید.وقتی در جاده حلقوی (4169) از شهر ناتون به سمت جنوب می‌روید، بعد از ایستگاه پلیس دست راست بپیچید و جاده شماره 4170 را دنبال کنید تا به دهکده Thong Krut برسید.

جاذبه Laem Yai

Laem Yai شمال‌غربی‌ترین دماغه کو ساموئی است. Laem در تایلندی به معنی دماغه است. بر روی نقشه، Laem Yai گوشه بالایی و چپی جزیره را شکل می‌دهد. این دماغه یک خلیج محافظت شده 200 متری دوست‌داشتنی دارد که رو به شمال است. این ساحل درست بین Bang Po و شهر Nathon قرار گرفته است. Laem Yai در اصل ساحل هتل Four Seasons است. منطقه جنوبی Laem Yai هم فوق‌العاده آرام است و چند هتل مانند Mai Samui Beach را در خود جای داده است. این نقطه آرامش‌بخش سامویی مکانی ایده‌آل برای دور شدن از تمام آن شلوغی در تور تایلند است، چه برای یک گشت یک روزه باشد چه برای اقامت‌های طولانی. این ساحل مکانی عالی برای پیاده‌روی‌های طولانی و تماشای غروب خورشید در یک فضای رمانتیک است.وقتی در جاده حلقوی (4169) از Maenam به سمت جنوب می‌روید، با رسیدن به خیابان کوچک Soi Mae Niam Arayangkun به سمت چپ بپیچید. این جاده به سمت مکان سابق هتل Mövenpick می‌رود. تا رسیدن به ساحل ادامه دهید؛ بخش پایانی جاده یک مسیر جنگلی است.

ساحل به یاد ماندنی بان تای

ساحل Ban Tai، یک خط ساحی 2 کیلومتری پر شده با شنهای سفید است. این ساحل بین ساحل‌های Bang Po و Maenam قرار گرفته است. برخی اوقات این ساحل به اشتباه با نام Bang Po شناخته می‌شود، به این خاطر که این دو ساحل با یک دماغه‌ی صخره‌ای خیلی کوچک از هم جدا شده‌اند. این ساحل که رو به شمال است مامنی برای کسب آرامش در تور سامویی است. این ساحل تعدادی اقامتگاه و کلبه ساحلی خوب مانند Mimosa و Belmond Napasai و هتل By Beach را در خود جای داده است. جدا از خلوتی و آرامشش، موقعیت خوب این ساحل که با فاصله کوتاهی از دهکده Maenam قرار دارد به مسافران تور تایلند اجازه می‌دهد از سرزندگی و هیجان رویدادهای هفتگی مانند بازار خیابانی Maenam (سه‌شنبه‌ها) لذت ببرند. غیر از هتل‌هایی که کنار آب قرار گرفته‌اند، شما می‌توانید چند کافه و رستوران مستقل را هم در اینجا پیدا کنید.دو خیابان کوچک شما را در تور سامویی به بان تای می‌رسانند. وقتی از Maenam می‌آیید و در جاده حلقوی (4169) به سمت غرب می‌روید، اولین خیابان شما را به هتل Belmond Napasai و دومی شما را به Mimosa و دیگر هتل‌ها می‌رساند.

سواحل زیبا و دل انگیز سامویی
امیتار دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *