5 نکته برای سفر به یونان با هزینه کم و اقتصادی

5 نکته برای سفر به یونان با هزینه کم و اقتصادی

برای سفر به یونان با هزینه کم، پیشنهادهای زیر را مطالعه کنید.

به شهر همیشه آفتابی یونان، آنتن خوش آمدید. این شهر کهن و قدیمی پر از معماری‌های باورنکردنی، پارک‌های زیبا، رستوران‌های تراس دار و دارای چند تا از بهترین موزه‌های اروپا است. مردم بومی شهرت زیادی برای مهربانی شان دارند، و آن ها این اطمینان را به شما می دهند که سفر شما به یونان با خاطرات مهربانی، دوستی و رفتار آرام آن ها همراه باشد.

برای سفر به یونان با هزینه کم، فرصت‌های تخفیف زیادی وجود دارد، اما همچنین باید مواظب باشید تا از بعضی از ابعاد بسیار گران شهر آتن دوری کنید.

می توانید به بعضی از راه‌ها برای صرفه جویی نگاهی بیندازید و اوقات خوشی برای شناختن یکی از کهن ترین شهر‌های دنیا داشته باشید.

5 نکته برای سفر به یونان با صرفه جویی در هزینه

  1. رسیدن به فرودگاه و رفتن از آن

اولین فرصت شما برای صرف جویی درست بعد از رسیدن در فرودگاه است. فرودگاه بین المللی در آتن، 33 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد که تقریبا سفر با تاکسی را به سفری کوتاه اما گران تبدیل می نماید (در حدود 38 یورو). با استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی از فرودگاه هزینه خود را کاهش دهید، با گرفتن بلیط 10 یورویی برای مترو (خط 3) یا بلیط اتوبوس (X-95) به مرکز شهر (ایستگاه سینتاگما)، می توانید این کار را انجام دهید. مترو تا میانه شب و اتوبوس 24 ساعت در روز به کار خود ادامه می دهند.

  1. از غذا‌های خیابانی یونانی لذت ببرید.

5 نکته برای سفر به یونان با هزینه کم و اقتصادی

یونانی ها عاشق تنقلات خوش طعم نانی و غذاهای خوشمزه و ارزان خیابانی که با نام آتن گره خورده هستند. همچنان که می توانید با بو کردن بفهمید، در میان شهر هیچ وقت غذاهای خوشمزه گوشتی که به صورت سرپایی طبخ می شوند شما را رها نخواهند کرد. تنها با 2 یورو، می توانید یک سولاکی مرغ یا خوک بخرید که همچنین با نام جایرو یا کباب برای مردمی که اطلاعات کمی دارند، خوانده می شوند که داخل نان پیتا با سس ماست زازیکی، سبزی تازه و مقداری سیب زمینی سرخ شده، عرضه می گردد. هیچ وقت از خوردن غذاهای ارزان تا این حد خوشحال نخواهید شد.

  1. موزه‌هایی با تخفیف پیدا کنید.

5 نکته برای سفر به یونان با هزینه کم و اقتصادی

آتن یک شهر رویایی برای دوستداران تاریخ و معماری است و قیمت‌های ورودی برای موزه‌ها در مقایسه با موزه‌های در طول سالِ اروپا، قیمت متعادلی دارند. خبر خوب بخصوص برای آنهایی که در زمستان به این شهر سفر می کنند این است که، این شهر تصمیم به کسر 50 درصدی قیمت‌ها برای مکان‌های اصلی گرفته تا به مردم بومی فرصت آسان‌تری برای دسترسی به گنجینه‌های فرهنگی خود را بدهد.

این به این معنا است که افراد خوش شانسی که بین ماه‌های نوامبر و آپریل از این شهر بازدید می کنند می توانند تنها با 10 یورو از آکروپولیس و با 5 یورو از موزه ملی باستانشناسی دیدن کنند. دانشجویان همچنین تخفیف بزرگ یا رایگان در طول سال پذیرش خود برای بسیاری از موزه‌ها دریافت می کنند، فقط مطمئن شوید که کارت شناسایی خود را برای گرفتن تخفیف یا ورودی رایگان ارائه می کنید.

  1. هر نوشیدنی ارزان نیست.

5 نکته برای سفر به یونان با هزینه کم و اقتصادی

خیلی زود متوجه می شوید که آتنی‌ها عاشق استراحت، گفتگو و لذت بردن از نوشیدنی هستند. کافه‌ها و بار‌های زیادی در سراسر شهر وجود دارد. در طول روز پیدا کردن یک کاپوچینو برای کمتر از 2 یورو در یک کافه خوب یا یک لیوان آب انار تازه گرفته شده تنها با 1.30 یورو از یک فروشنده خیابانی کار سختی نیست.

  1. از هتل‌های ارزان نهایت استفاده را ببرید.

5 نکته برای سفر به یونان با هزینه کم و اقتصادی

خبر خوب برای کسانی که بدنبال ارزانی هستند! آتن بهشتی برای مسافرانی است که ترجیح می دهند پول خود را برای یک لیوان بیشتر از نوشیدنی خوش طعم یونانی (اوزو) صرفه‌جویی کنند تا آن را خرج اقامتی گران نمایند. صدها هتل وجود دارد که اتاق‌های شخصی را برای 50 یورو یا کمتر ارائه می دهند. اگر از قبل جستجو کرده باشید، حتی می توانید ارزان تر از اینها هم پیدا کنید.

این هتل‌های ارزان و اقتصادی ممکن است همانند مکان‌های فانتزی برای اقامت در شهر نباشند، اما با این وجود، بسیاری از آن ها حس دوستانه ای از مهربانی یونانی‌ها را در خود دارند که نداشتن تجملات مدرن را جبران می نمایند. از فهرست ما که شامل بیش از 40 هتل ارزان در یونان است دیدن کنید.

آیا اخیرا به یونان سفر کرده‌اید؟ به ما در مورد روش‌های صرفه جویی خود بگویید!

5 نکته برای سفر به یونان با هزینه کم و اقتصادی
4 (80%) 2 votes
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *